Bewertungen von Gossimijne Uden

Neue Beurteilungen

5.0
Linda
11 August 2022

Op de kinder schnitzel zat saus. Dat zou een optie moeten zijn want niet elk kind lust dat

Raaijmakers
9 August 2022

Gewoon goed zoals altijd

Meike van Dijk
6 August 2022

Er zat geen saus over de carpaccio, dat mag natuurlijk niet ontbreken en de bestelling was voor de zoveelste keer niet compleet. We bestelde uienringen erbij en kregen allee n de gekozen saus erbij. Erg jammer....

Tineke
5 August 2022

Heerlijk gegeten, de vleestapasbox is een echte aanrader. Er hadden iets meer frietjes bij gemogen.

Cynthia
26 Juli 2022

Prijzig in vergelijking met eten bij bij Gossimijne zelf (gezien je dan meer eet, nog bediening hebt enz.) Mix tapas is niet erg veel (is te weinig voor grote eters). Verder smaakte het wel heel erg goed en was het eten ook toen we thuis kwamen nog lekker warm.

Ad vd Geijn
4 Juli 2022
Afhaal
3 Juli 2022
SDO
2 Mai 2022

Salade xxl, friet is niet de kenmerkende gossimijne friet meer helaas. Ook de salade wel ooit beter gehad, goedgevuld maar geen/amper dressing.

Yvon
15 Februar 2022

Lekker!

Coen
13 Februar 2022

Zoals we gewend zijn, altijd top bij gossie Uden, Wel een kwartiertje langer moeten wachten bij het ophalen door de drukte, maar ach, als je thuis eenmaal begint te eten, ben je dit meteen vergeten. Oja, en een +je voor de gezellige gastvrouw bij de deur!

Tineke
13 Februar 2022

Het eten was heerlijk, het vlees was heel goed gebakken! Er had wel iets meer friet bij gemogen, dit was veel te weinig voor het aantal personen waarvoor we besteld hadden.

Paul
13 Februar 2022

Heel makkelijk en snel besteld, betaald! Spairibs zaten in kartonnen doos wellicht daardoor wat droog van smaak. Voorheen zaten die in een plasticbak waardoor ze lekker mals en niet droog waren. Verder heerlijk

M
31 Januar 2022

Was weer niet compleet Wordt steeds minder wat je krijg

Spareriblover
30 Januar 2022

Weer eens besteld bij Gossimijne. Heerlijke spareribs. Website niet helemaal duidelijk wat betreft afhalen of bezorgen. Waarschijnlijk is bezorging uitgezet omdat er personeeltekort is door corona. Daarnaast had ik een extra zak frieten besteld.... die zat er helaas niet bij. Waarschijnlijk overheen gekeken bij het klaarmaken van de bestelling (is waarschijnlijk een niet-gebruikelijke bestelling). Erop teruggaan doe je ook niet. Nu wel een heel erg grote fooi gegeven! Terwijl ik al een fooi had gegeven.

Frans van Callandt
29 Januar 2022

Zou een 2 persoons tapa menu moeten zijn , maar is naar mijn idee meer1 pers met evt klein kind . Smaak en gerechtentop maar porties echt beneden peil en dan is de prijs dus ook veel te hoog .đŸ„Č

Henk Schild
26 Januar 2022

Uitstekend

Rene
25 Januar 2022

Prima op tijd en keurig verzorgd

A.v.W
24 Januar 2022

Ik heb het nogmaals geprobeerd in de hoop dat het deze keer beter is maar helaas. Het eten is totaal niet warm. Zijn genoodzaakt om het zelf nogmaals op te warmen, wat de smaak niet bevorderd. De Mexicaanse burger was zelfs koud alsof het uit de koelkast kwam. Het is zo jammer want ik weet dat het eten in het restaurant goed is. Jammer dat de bezorg maaltijden nooit warm bezorgd worden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Beste Annelies, wat vervelend dat uw bestelling koud is bezorgd! We nemen z.s.m. contact met u op.

Hank
24 Januar 2022

Precies op tijd en erg lekker 👍👍👌

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Thea
23 Januar 2022

Het was weer heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

J&J
23 Januar 2022

Heerlijk gegeten en snelle service

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sander
23 Januar 2022

Zeer goed en snel!

Dennis
23 Januar 2022

Heerlijk gegeten! Hadden gevraagd om een aanpassing in het tapasmenu en dat werd perfect geregeld.

Van oosten
22 Januar 2022

Heeerlijk gegeten van het thuis tapas menu, met zorg voor de gerechtjes voor een zwanger persoon. Kwaliteit is echt heel goed, aanrader!!

Angelique.
22 Januar 2022

De carpaccio zat geen dressing op, haast geen pijnboompitjes en veel te veel (oude )sla. Normaal heel tevreden maar nu echt een tegenvaller!

Antwort von Gossimijne

Beste Angelique, wat vervelend dat uw carpaccio tegenviel! We nemen z.s.m. contact met u op

Pascale
21 Januar 2022

Wij hebben heerlijk genoten van de tapas en toetjes!

Vd wijst
20 Januar 2022

Het vispotje was echt niet lekkerÂĄ!!! Verder alles oke

Peggy Vissers
16 Januar 2022

Heerlijk gegeten. Ruime keus. Genoeg eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Roos Derksen van Ingen
15 Januar 2022

Heerlijk gegeten, burgers zijn een lekkere toevoeging op het reeds bestaande menu van Gossi!!!!

Nicole
15 Januar 2022

Er ontbraken wat dingen (grote pot kruidenboter, de home dippers met nootjes en mayo) maar het was overheerlijk.

Berry
15 Januar 2022
Soraya
13 Januar 2022

De garnalen waren echt heerlijk. De zalm leek wel 2 keer opgewarmd, die is niet opgegeten.

Antwort von Gossimijne

Beste Soraya, Dank voor uw beoordeling! Fijn dat de garnalen goed in de smaak vielen, maar wat zonde van de zalm... We nemen contact met u op!

Ck
13 Januar 2022

Het was weer heerlijk

Jacqueline
13 Januar 2022

Helemaal lekker, super kwaliteit en vooral lekker stokbrood!

R. Beekmans
13 Januar 2022

We hebben er weer smaakvol van gegeten, klasse!!

Maarten
12 Januar 2022

ToppiiiđŸŒșđŸŒșđŸŒș❀❀❀

Dennis Hogers
12 Januar 2022

Helaas was het eten matig, erg flauw met ongekruide kip. Leek zo een beetje op babyvoeding, niet wat we verwachtten. Snap dat we gekozen hadden voor weekdeal, maar ook daarbij mag smaak niet ontbreken.

Antwort von Gossimijne

Beste Dennis, dank voor uw recensie! We nemen contact met u op om het te bespreken!

Maikel Derks
11 Januar 2022

Het was heerlijk mooi dubbel ingepakt zodat het nog warm was toen we thuis kwamen. Was toch een kwartier rijden naar Wanroij. Bedankt het was lekker.

marianne
11 Januar 2022

goede, grote porties, lekker, netjes verpakt

Annerie van Oort
10 Januar 2022

Heel erg lekker!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jolan martens
9 Januar 2022
Jan
9 Januar 2022
Rikie Willems
8 Januar 2022

Alles was heerlijk en goed bereid

Daniek
8 Januar 2022
Theo Pijnappels
8 Januar 2022

Gewoon erg goed. Heerlijk gegeten van het thuisbezorgde eten.

V dijk
8 Januar 2022

Eten was prima ! Ze waren het brood vergeten en belde er zelf over na en zijn het ook langs wezen brengen met nog een verrassing als compensatie voor het ongemak ! Dus een super service zoals het hoort.. bedankt ...

Kennis
7 Januar 2022

Ik mistte de lekkere bekende dressing op de toegevoegde salade. Spareribs waren prima. Friet voor 3 net genoeg. Zou iets meer mogen zijn.

Ingrid
6 Januar 2022

Lieve Gossi mensen, wat hebben we lekker gegeten van de Tapas. Echt het eten is met zorg bereid en oh zo lekker. Voorheen altijd allen maar menuutjes besteld maar de tapas is zo voor herhaling vatbaar. Jullie verdienen een 10 😀

Leon
6 Januar 2022

Helaas zat er minder mals vlees dan gebruikelijk in de mixed grill.

Kim
5 Januar 2022

Heerlijk eten , duidelijk met zorg en aandacht gemaakt.

Wolters
4 Januar 2022

Jammer dat de gratis rauwkostsalades er niet bij zaten. Nou hadden we alleen vlees met frietjes. Dat kun je bij de frietboer ook halen. Het eten was wel smakelijk en van goede kwaliteit.

Karin
3 Januar 2022

Lekker eten!!! Wel weinig en geen mayonaise. Best duur voor wat je krijgt.

Mies
3 Januar 2022

Bestelling tijdig geleverd. Lekker gegeten. Helaas miste er wel iets bij de bestelling. Echter, dit werd alsnog keurig opgelost! Goede service (met een glimlach) :)

Charissa
2 Januar 2021

Heel tevreden, tapas menu vlees erg lekker!

Lothar Uphoff
2 Januar 2021

Menu besteld op nieuwjaarsdag wat in tegenstelling tot vorige bestellingen tegenviel. Met name het voorgerecht was niet vers, de friet was ook te lang doorgebakken. En bijgeleverde groenten was ook niet vers.al met al een dikke onvoldoende.

Marlies
2 Januar 2021

Alles prima in orde en lekker 😋!

Johnny van de Langenberg
1 Januar 2021

Weer goed verpakt waardoor nog erg lekker om te eten. Spareripsmet frietjes en rauwkost waren weer lekker.

Roos derksen
27 Dezember 2021

Bezorger was vriendelijk en op tijd. Eten was super lekker en voldoende.

Chrissie Veen
27 Dezember 2021

We hebben weer waanzinnig genoten van ons Gossi menu!

Suzanne
27 Dezember 2021

Op tweede kerstdag heerlijk gegeten dankzij de afhaalservice van Gossi!! Alles netjes op tijd klaar en in Ă©Ă©n woord fantastisch. Dank jullie wel, vooral in deze roerige, gekke tijden!

Antoinette
27 Dezember 2021

Het afgehaalde tapas diner was perfect bereid, het vlees was heerlijk mals, de frietjes heerlijk gekruid en krokant en alles was heerlijk warm! Binnen 2 weken tijd 2x besteld omdat het zo goed bevallen was. Echt een aanrader!!

Frans Vissers
26 Dezember 2021

Het een ma iets warmere leverde worden Maar alsnog warm genoeg hoor

Erwin
26 Dezember 2021

2de kerstdag eten besteld en het was erg lekker. De bestelling was 2 dagen daarvoor gedaan en alles werd mooi op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorgster. Wij zijn zeer tevreden!

Jan van Oort
26 Dezember 2021

Supergoed op alle fronten

Hermans
26 Dezember 2021

De kerstboom was heerlijk! We hadden er 2 besteld want we waren met zn vieren maar het was zo veel dat 1 box bijna voldoende is voor 4 ipv 2 personen. Dus morgen hebben we nog een heerlijke box.

K.
26 Dezember 2021

Kerstproeverij was fantastisch!

Yvonne Thenu
26 Dezember 2021

We hebben genoten

M.van der zanden
25 Dezember 2021

Heel blij met jullie medewerking en super gegeten ❀

Patrick
25 Dezember 2021

Vermelden wat het is en dan vooral de vegetarische

ingrid ketelaars
25 Dezember 2021

Helemaal top! Super lekker voor een hele mooie prijs!!

Maurice
25 Dezember 2021

Eten was lekker, alleen jammer dat het te koud was

Denise buters
25 Dezember 2021

Heerlijk gegeten, perfect op tijd. Dankzij jullie kerstavond maaltijd hebben we een top avond gehad.

Nelis Brouwer
24 Dezember 2021

Eten (kerstmenu) werd netjes op de afgesproken tijd bezorgd en was ontzettend lekker

Iris
24 Dezember 2021

Zoals altijd erg lekker! Niet helemaal even warm, maar dat is begrijpelijk door het afhalen etc. Fijne service en zoals gezegd lekker gegeten.

Robbert Buenk
24 Dezember 2021

Eten was heel goed

Senya
24 Dezember 2021

Helemaal top, super genoten van de kerstproeverij. Niks op aan te merken en super vriendelijk geholpen en bezorgd.

Marissa Kleijngeld
24 Dezember 2021

Wij hadden de vlees tapas en het kinder menu. Het was heerlijk! Echt genieten!! Bezorgd op de afgesproken tijd, eten van goede kwaliteit en nog warm!

Nellie van der Lee
23 Dezember 2021

Goed warm en heerlijk Meer dan genoeg

Koolen
23 Dezember 2021

Alweer weer super heerlijk eten!

Hubertine
22 Dezember 2021
Willy Wijdeven
22 Dezember 2021
Jim
21 Dezember 2021
Niels
19 Dezember 2021

Stuk voor stuk heerlijk klaargemaakte gerechten, heerlijk gegeten met z’n tweeĂ«n

Rein
19 Dezember 2021

Super lekker eten vlot bezorgt. Een aanrader voor de komende corona perioooode

Eddel
19 Dezember 2021

Prima geregeld! Smaakte heerlijk!

Verbruggen
18 Dezember 2021

Het was niet de kwaliteit die we voorheen van jullie gewent zijn!

M. Lange
18 Dezember 2021
patrick vd wijst
17 Dezember 2021

heerlijk gegeten

Ruben
16 Dezember 2021
Henk Schild
16 Dezember 2021

Erg Lekker

A.M. Prinssen
13 Dezember 2021
Frank
13 Dezember 2021

Alles was weer als vanouds. Zeer goede kwaliteit en ook op tijd bezorgd. Top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R. Beekmans
12 Dezember 2021

We hebben er van genoten, ook onze gasten vonden het heerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frans Kerstens
12 Dezember 2021

Niks mis mee 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wilma Brands
12 Dezember 2021

Zoals altijd TOP!

Lonneke
12 Dezember 2021

Beste Gossimijne, voor het eerst is de bestelling tegengevallen. Het eten was heel erg op tijd en goed heet. Dus daar zeker een compliment voor. Helaas was de smaak zeer teleurstellend. De spareribs: volgens de menukaart: Gossi smokey Cherry Coke ribsPittig Gluten Een smaaksensatie ten top, 12 uur langzaam gegaard in de Bradley smoker op kersenhout en gemarineerd en afgelakt met een Cherry Coke barbecuesaus. Het was zeer veelbelovend maar er zat geen smaak aan. Geen rooksmaak, geen zoet, geen zout, geen pittig. Niet opgegeten, het spijt me. De hamburger: Gossi BurgerEi Gluten Melk Black Angus burger met cheddar, BBQ-saus, little gem sla en rode ui geserveerd op een Italiaanse bol. Drie gezinsleden met een hamburger die altijd fan zijn van een goede hamburger. Alledrie ook helaas teleurgesteld in de smaak en met name het gebrek aan smaak. Ook deze zijn niet opgegeten. De frietjes waren heerlijk. Super goed gebakken en heerlijk heet. De salades vielen ook tegen. Ook weer geen

Antwort von Gossimijne

Beste Lonneke, allereerst bedankt voor uw uitgebreide feedback! Wel erg vervelend om te horen dat de gerechten deze keer niet in de smaak gevallen zijn... Per mail nemen we contact met u op voor een passende oplossing.

Leon
12 Dezember 2021

We bestellen hier best vaak. Beste alternatief voor uit eten. Mixed grill is altijd top. Beste kwaliteit friet. Niet alleen lekker maar ook nog warm !!

Janine Jonker
10 Dezember 2021

Het was echt super lekker! Tapas vlees voor 2 is zeker een aanrader. We gaan binnenkort zeker nog is bestellen. Bedankt voor de goede service.

Jan
8 Dezember 2021

Was lekker en precies wat we er van verwacht hadden

Mirjam
6 Dezember 2021

Mag meer zijn
😉..het was dus lekker en men had vooral het vlees meer gewild.

Ingrid
6 Dezember 2021

Heerlijk gegeten! Alleen was de carpaccio nog een beetje bevroren Ă©n hebben we de vlees tapas ontvangen ipv hetgeen we besteld hadden, nl. de mix tapas

Edwin Paalman
6 Dezember 2021

Zelfs op Zondag exact op het aangegeven tijdstip geleverd ! Keurig coronaproof en heerlijk warm en krokant. Ouderwets zoals we het gewend zijn, TOP !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
6 Dezember 2021
Niek
5 Dezember 2021

Netjes op tijd maar voor een bestelling van 100 euro vonden we het maar kleine porties/gerechtjes (2x tapas pakket voor 4 personen) tevens miste er een gerechtje (beef tataki).

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Beste Niek, Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om een review te schrijven, maar wat vervelend dat de porties niet volledig waren! We nemen z.s.m. contact met u op per mail voor een passende oplossing

Britte Manders
5 Dezember 2021

Sinterklaasmenu was erg lekker, veel verschillende kleine gerechtjes. De warme gerechten zoals soep en hoofdgerecht, moesten helaas als eerst gegeten worden, voor het voorgerecht. Dit omdat het snel afkoelde en bij aankomst thuis, al lauw/koud was.

Melissa
4 Dezember 2021

Altijd HEERLIJK en precies op de aangegeven tijd!

S v eert
3 Dezember 2021
Doreth
30 November 2021

Bestelling was op tijd Eten was lekker en voldoende Warm ben zeer te vrede

Roy
29 November 2021

Lekker eten en op tijd geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Diana
29 November 2021

Het was klasse, genoeg eten en lekker warm. De smaak was zoals ik gewend ben van Gossiemijne Uden. Heerlijk gegeten.

Edwin Paalman
29 November 2021

Helaas deze keer niet tevreden. De bezorging was vele malen later dan aangegeven door de mail, ook de friet was slap en veel te vet. Jammer, ben ik zo niet gewend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Beste Edwin, Dank voor uw feedback! Maar wat vervelend dat deze bestelling niet gelopen is zoals u van ons gewend bent... we nemen z.s.m. contact met u op voor een passende oplossing!

Alex Ulijn
29 November 2021

Ze schrijven 1933 wordt er bezorgen weg gedaan en dan pas om 1957 bezorgen is eten koud nou louw moet ik zeggen. 24 min over dat stukje ik denk dat hij twee adressen had vindt ik niet slim met dit koude weer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Beste Alex, Erg vervelend dat de bestelling lauw is aangekomen en op een ander tijdstip dan aangegeven... we nemen per e-mail contact met u op! Dank voor uw reactie!

Johan mulder
28 November 2021

Zeer lekker gegeten en ook vind ik het een hele leuke bezorgster

Danny
27 November 2021

Grote porties, lekker eten en bezorging goed op tijd!

Thea
21 November 2021

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten, vlees was lekker mals, frietjes krokant, dankjewel đŸ‘đŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Manders
19 November 2021
Roos
19 November 2021

Prima maaltijd vrolijke bezorgster

Jacobs
18 November 2021

Heerlijk

Jody
18 November 2021

Vonden het erg veel sla tegen over de carpaccio verder wel lekker. Toetje was weer heerlijk

M
17 November 2021

Vlees was goed Jammer dat er geen salde sla meer bij zit Friet stuk minder dus eigenlijk net niet genoeg te eten maar smaakte goed

Marielle
15 November 2021

Er is goed geprobeerd om het eten op tijd te bezorgen, tegelijk met een andere locatie in Uden. Echter, de bezorgauto stond blijkbaar lang stil op de plek zonder aan te bellen. Dat was jammer. Bij de bestelling waren helaas geen salades geleverd; dat maakte het diner wat karig. Echter, de smaken van het vlees waren heel erg goed, evenals de frietjes en de sausjes. Dus de basis was prima.

Door
14 November 2021

Lekker en meer dan genoeg đŸ‘đŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stefan
14 November 2021

Helaas was de bestelling niet compleet geleverd. Perfect opgepakt door de bezorger. Alles in orde en lekker gegeten.

Marco
10 September 2021

Eten smaakte lekker. Hoeveelheid is goed. De biefstukjes waren een beetje aan de taaie kant en de geur die in eerste instantie uit het bakje kwam was een beetje muffig. De biefstukjes zou ik persoonlijk omgewisseld zien voor wat anders. Daarnaast waren de frietjes wat te hard gebakken. Eten was net iets na de geplande afhaal tijd klaar maar dat vond ik niet hinderlijk.

MvL
27 August 2021

Lekker gegeten, helaas geen (stok)broodjes bij de soep en geen mayonaise bij de frietjes. Was voorheen wel..

Tineke
12 August 2021

Heerlijk gegeten en goede service omtrent allergieën!

laura
9 August 2021

de rauwkost die er normaal bij zit ontbrak en was vervangen door een soort gebroken chips frietjes. en het losse bakje salade was niet geleverd! vooral de missende salade vond ik erg jammer. bezorging was een kwartier te laat maar dat kan gebeuren natuurlijk met drukte

hoi
26 Juli 2021
Saskia van Dam
10 Juli 2021

Helaas miste er een toetje, maar dat kan gebeuren. Verder was alles super geregeld.

Pieter
25 Juni 2021
Ronny
24 Juni 2021

Heerlijk en ruim voldoende gegeten. Bezorging was op de afgesproken tijd. Tot de volgende keer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Noor
23 Juni 2021

Eenvoudig online bestellen Fijn dat je op de hoogte wordt gehouden wbt bestelproces en op de aangegeven tijd bezorgd. Tja en de Gossimijne gerechten zijn altijd heerlijk en de 5 sterren zeker waard Dank jullie wel, wij hebben genoten!!

Vlassak
13 Juni 2021

Balans prijs- kwaliteit was matig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
5 Juni 2021

Trouwe vaste klant maar vonden al het vlees van de tapas vandaag wat aan de droge kant helaas. Te lang bereid of nagegaard in verpakking. Erg jammer. De rest van de bestelling was wel goed.

Antwort von Gossimijne

We gaan in overleg om dit op te lossen. Bedankt voor uw reactie!

Bram Loonen
2 Juni 2021

Eten is altijd lekker maar er zaten maar 3 stukjes in Gossi Borrelbox Gossi Fried Chicken ipv de 5 die op de kaart staan. Tevens was de friet meer voor 1 persoon dan voor 2. Verder bestel ik vaker en zal ik vaker bestellen

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor uw reactie, dit is inderdaad niet gebruikelijk. We gaan in overleg om dit in het vervolg te voorkomen. Graag tot ziens in ons restaurant!

Kool
1 Juni 2021

Heerlijk gegeten, mooi op tijd bezorgd. Prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Dank voor uw recensie!

Linda
29 Mai 2021
Marianne
29 Mai 2021

Weer heerlijk gegeten! Bezorging netjes en op tijd!

Antwort von Gossimijne

Bedankt, graag tot ziens!

Leonie
29 Mai 2021

Menukaart vermeld bij limoncellomousse de allergenen ei en melk. Deze was echter ook van top tot teen bestrooid met pistachenoot dus ik zou het op prijs stellen als u de allergenen op de menukaart aanpast. Ik heb er nu maar iemand anders blij mee gemaakt. Verder goed eten! Mvg

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor uw reactie en de tip, we gaan het meenemen!

Pieters
29 Mai 2021

We bestellen vaak garnalen cocktail, deze keer waren de garnaaltjes erg klein en de saus erg waterig. De rest was lekker. Groetjes

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor reactie, we zullen de tip meenemen!

P B
26 Mai 2021

Lekker vleesje en knapperige frietjes.

Antwort von Gossimijne

Dank voor de positieve recensie

mario
25 Mai 2021

ik had spareribs op met friet is aan te raden was heerlijk

Antwort von Gossimijne

leuke reclame voor onze spare ribs, bedankt

M. S.
25 Mai 2021

Lekker gegeten. Misschien tip om de visgerechten effe te markeren. Zodat je gemakkelijker het onderscheid ziet met de vleesgerechten.

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor uw reactie en de tip

Joke lijffijt
25 Mai 2021

Eten was heerlijk ook de bezorging was zeer goed ook vond ik het zeer attent dat er een briefje bij zat met de mooie tekst eet smakelijk stay safe stay healthy

Antwort von Gossimijne

Leuke recensie, waarvoor dank

Elke
25 Mai 2021

Lekker eten, netjes bezorgd (echt nog heel warm!), we moesten echter veel langer wachten dan aangegeven op de site. Ivm de lange wachttijd zat er een dessert bij ter compensatie, dus netjes opgelost.

Antwort von Gossimijne

Excuses voor de latere bezorging, soms komt alles tegelijk, vandaar. Bedankt voor uw reactie.

Hans
25 Mai 2021

Makkelijk bestellen, op tijd bezorgd, lekker eten. Helemaal goed

Antwort von Gossimijne

Fijn te lezen, bedankt.

Jim
24 Mai 2021

Netjes op tijd geleverd En was erg lekker.

Antwort von Gossimijne

Fijn bericht, bedankt.

Gemma
23 Mai 2021

Heerlijk eten, op tijd klaar en goed warm.

Antwort von Gossimijne

We zien u graag weer terug. Fijn bericht.

Frank
22 Mai 2021

Alles weer perfect in orde. Ook precies op tijd. Ga vooral zo door.

Antwort von Gossimijne

Zeer gaarne tot de volgende bestelling, bedankt.

HHO
22 Mai 2021

Lekker eten, voldoende en op tijd gebracht

Antwort von Gossimijne

Attent dat u ons een review stuurt, graag tot een volgende keer.

Jan van den Biggelaar
22 Mai 2021

In een woord UITSTEKEND.

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor uw lovende woorden.

Gerda
22 Mai 2021

Gruwelijk lekkere spareribs!

Antwort von Gossimijne

Spare ribs zullen altijd op de kaart blijven, zeker n.a.v. deze reactie.

Inge
22 Mai 2021

Het was heerlijk

Antwort von Gossimijne

Dank voor uw recensie

Ribs
16 Mai 2021

Eten was erg lekker!!

Antwort von Gossimijne

Dank voor je recensie

W. Brands
16 Mai 2021

Altijd weer heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Graag tot een volgende bestelling of bezoek aan ons restaurant, thanks.

Tineke
16 Mai 2021

Heerlijk gegeten, tapasvleesbox is zeker aan te raden :)!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Graag tot ziens, bedankt.

Moniqueschreck@gmail.com
16 Mai 2021

Heerlijk gegeten. Lekker tapas vlees menu voor 2 personen. Ruim voldoende en super lekker.

Arnold
15 Mai 2021

Perfect mals en precies op tijd geleverd

Erna
15 Mai 2021

Eten was op tijd. Gied warm en smaakte heerlijk.

Vd graaf
15 Mai 2021

Wij vonden het heel erg weinig, dat zijn wij niet van gossi gewend,

Pluk
14 Mai 2021

Ontzettend lekker gegeten!! Complimenten

F.Kuijpers
14 Mai 2021

Ik vond de soep heel lekker. De quiche echt helemaal niet. Heel droog en smakeloos, afgezien van de overdreven berg ruccola die erop lag. Ik kon het niet opeten. Sorry!

Manon
14 Mai 2021

Was lekker zowel de sate als de spareribs. zat helaas wel een paar blonde haren tussen de spareribs

Dianne Geurts
13 Mai 2021

Super lekker gegeten. Was ruim voldoende toppie!! Bedankt!!

Dave
13 Mai 2021

Combi deal genomen. Super lekker en precies genoeg voor mij en mijn zoontje

Kragtwijk
12 Mai 2021

We hebben heerlijk gegeten, een mix proeverij voor 2. De warme gerechten waren nog goed warm. Bezorging héél vriendelijk en het persoonlijk geschreven briefje om ons te bedanken voor de bestelling en ons eet smakelijk te wensen maakte het helemaal af. Dank hiervoor. Wij zijn in de buurt op vakantie in B&B Bedaf en hebben jullie gevonden middels een kaartje bij de B&B . Vriendelijke groet, Peter en Yvonne

Frank
11 Mai 2021

Super lekker gegeten en de bestelling was binnen de tijd bezorgd. Top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

E.J.Dekker-de Jong
10 Mai 2021

werd met moederdag verrast met dit heerlijke diner. Het was uitstekend. Zeker om dit nog eens te doen resp. om in andere tijden bij jullie te komen eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M Rutten
10 Mai 2021

het was heerlijk, we hadden alleen niet gezien dat de Gossi smokey Cherry Coke ribs pittig zouden zijn. Want dat overheerste teveel, waardoor we de echte smoke-smaak niet konden proeven. Maar dat weten we dan nu voor de volgende keer. Rest was weer heerlijk, als anders... :-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vincent Villanueva
10 Mai 2021

We hebben met z’n alle heerlijk gegeten, was. Goed en ook netjes op tijd bezorgd 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Emveekaa
10 Mai 2021

De vega lasagne was flauw en erg melig. Zeker niet hoe ik het eerder heb gegeten via gossi, erge tegenvaller.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Helga
9 Mai 2021

Smaakte heerlijk, zoals eerder! Helaas was deze keer burger niet super warm. Maar verder niks dan lof

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Beni
9 Mai 2021

De verdeling tussen prijs en kwaliteit is niet in verhouding.

Ha ns van Alphen
9 Mai 2021

Jammer, vis was snel koud

Lies
9 Mai 2021

Het was super lekker. En we hebben deze keer de vegatapas gekozen. Echt een aanrader😋

Rien
8 Mai 2021

Was prima allemaal

Karolien
7 Mai 2021

Lekker gegeten, kip was wel heel erg droog en biefstuk zat geen smaak aan. Overige was heerlijk. Bezorging was op tijd, maar voor professionaliteit zou ik er wel voor kiezen om Gossimeine kleren te laten dragen.

John de Wit
6 Mai 2021

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar , genieten, top dank je wel

Jirina Verkuijlen
5 Mai 2021

De bezorger was vriendelijk en duidelijk. Het eten was lekker en warm. Net alsof we in het restaurant zaten. Helemaal prima!

Marianne
5 Mai 2021

Super heerlijk en netjes op tijd! Wij hebben genoten.

Piet van Gemert
4 Mai 2021

Alles was heerlijk en prima geregeld. Bestelling perfect op tijd.

P. Strik
4 Mai 2021

Voortreffelijke maaltijd. Bezorgservice top.

Van de Laar
4 Mai 2021

Was heerlijk Zeker voor herhaling vatbaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

NB
3 Mai 2021

Jammer dat jullie andere friet hebben!

Ellen
2 Mai 2021

Super lekker gegeten! We hadden de vlees tapas box en de toetjes box. Meer dan genoeg en heel erg lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frank
2 Mai 2021
Marijke
30 April 2021

Nog sneller bezorgd dan verwacht! Was weer heerlijk!

Linda
30 April 2021

Eten altijd heerlijk. Deze keer is er jammer genoeg niet naar de opmerkingen gekeken wat normaal altijd goed gebeurd.

Marieke
28 April 2021

Snel besteld, snel bezorgd, heerlijk gegeten. Glutenvrij goed geregeld! Voor herhaling vatbaar, al komen we graag weer naar het restaurant

Willy
28 April 2021
Jacqueline
28 April 2021
Clem van lanoen
27 April 2021

Het eten was veel te lauw, zowel de frites als het vlees. We waren de keer eerder veel beter gewend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frank
27 April 2021

Zoals gewend is het eten weer op en top in orde.

Marc
27 April 2021

Helaas was het vlees niet goed. Gevraagd om medium maar het was meer net aan rare. Vlees was ook behoorlijk droog.

Danielle
27 April 2021

Al het eten was heel erg lekker, maar ik had aangegeven bij het bestellen dat ik mijn pepersteak graag medium standaard wilde en hij was rare. Dus dat viel helaas tegen.

Anke Donkers
27 April 2021

Het eten was heerlijk en ook naar onze wensen werd geluisterd. Helaas zat erbij de vis geen saus en die werd toch wel erg gemist.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

W. Brands
27 April 2021

Tournedos waren Ă©cht heel lekker, lekker mals vlees op de juiste manier gebakken. Complimenten. Bestelling werd bezorgd op de afgesproken tijd en alles was nog lekker warm.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van dijck
27 April 2021

Het eten was heerlijk en de spare ribs waren heeeeeel erg lekker Voor herhaling vatbaar Gr Mark en lia

Henk en Mieke Trimbach
27 April 2021

We kregen een heerlijk vis tapasmenu thuis bezorgd! Prima kwaliteit en hoeveelheid voor een zeer redelijke prijs! De bezorger was exact op de gevraagde tijd bij ons aan de deur en leverde de maaltijd ‘coronaproef’ af. Dank je wel Gossimijne-medewerkers. We hopen weer gauw bij jullie in het restaurant te kunnen komen dineren.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kerkhof
27 April 2021

Heel erg lekker gegeten! En ook meer dan genoeg. We hebben erg lang getafeld en het eten bleef heel lang warm.

Kim
26 April 2021

De beef salade was erg lekker. Ietwat kleine salade voor 11 euro. Ik mag geen kaas of varkensvlees, en het is erg lastig een salade kiezen. In bijna alle gerechten zit iets wat ik niet mag, veel kaas overal doorheen. Jammer. Maar t eten en toetje waren heerlijk.

Franka
26 April 2021

Top!

Elly
26 April 2021

Erg lekker gegeten, goede kwaliteit en ruim voldoende. Alleen jammer dat jullie zoveel plastic gebruiken

Carla
26 April 2021

Het eten was heerlijk en goed verzorgd. De verrassing voor mijn man was geweldig.

van der Heijden
22 April 2021

Was heerlijk eten en meer dan genoeg.

Kees
21 April 2021

Beste mensen, Afgelopen zaterdag eten besteld en keurig op tijd bezorgd bij van der Valk Uden. Inclusief bestek dat ik beloofde terug te brengen en bij thuiskomst in mn tas zat.... Excuses daarvoor. Ik zal het naar u opsturen. Het eten was prima! Groet Kees

Annemie Weijs
21 April 2021

Goed verzorgd en erg lekker.

Verbruggen
20 April 2021

Lekker en keurig op tijd

Gerrie Meekelenkamp Zeeland
20 April 2021

Het was alweer erg lekker👍

Davy
18 April 2021

We hebben 2 weken achter elkaar hetzelfde besteld. Tapas mix en tapas vlees. Beide keren hebben we de bora Bora Curry weggegooid, niemand vind deze hier lekker. Verder is de kwaliteit top, temperatuur goed.

Brand
18 April 2021

Prima verzorgd en snel geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Simone van Lokven
18 April 2021

Ik bestel vaker bij gossimijne, maar nog nooit zo’n slechte spareribs gehad. Na 12 uur gaten zou je denken dat ze mals zijn, maar ze waren zo droog dat ze niet eetbaar waren. Heel jammer.

Carola
17 April 2021

Na de teleurstelling van vorige keer, toch voordeel van de twijfel gegeven en overnieuw besteld. De kwaliteit was voorheen immers prima. Maar helaas, de carpaccio smaakte alleen naar balsamico. Echt heel overheersend, ik heb geen runderzijlende geproefd. Gek genoeg staat er op de menukaart nergens dat er balsamico bij zit, anders had ik het niet besteld. De tournedos was heerlijk mals, echter totaal niet op smaak gemaakt. Het is mij echt tegen gevallen, zeker voor het geld wat je ervoor betaald.

Rien
17 April 2021

Alles was goed verzorgd en lekker.

Marion van der Molen
17 April 2021

Prima, was heerlijk!!

Monique
17 April 2021

Prima gegeten en ook dieet wensen wordt goed mee omgegaan.Alles lekker warm en gewoon goedp

ad verhagen
17 April 2021

betellen was goed, en het brengen was goed en het was lekker.

Yvonne
16 April 2021

We hebben heerlijk gegeten!

Edwin Menge
16 April 2021

Voor Lockdown ook daar heerlijk gegeten, beter dan het zus.. Nu stonden we weer versteld van de gerechten , zelfs de frites heerlijk knapperig de rest ook super goed en warm bezorgd. Zeer aan te bevelen !

Frank
16 April 2021

We hebben heerlijk gegeten en het was weer ouderwets lekker. Ga zo aub door.

F. Resow
15 April 2021
Verkuijlen
15 April 2021

Weer heerlijk gegeten! Alles was perfect warm en goed. De frieten waren anders, ik hou meer van de oude maar deze waren ook heel erg lekker, knapperig en gekruid. Netjes aan de deur en op tijd bezorgd. Zeer tevreden dat we ook deze corona verjaardag (precies een jaar na de eerste) weer lekker hebben kunnen genieten van jullie eten!

m.steenbrinj
15 April 2021
Kuijper
14 April 2021

Vriendelijke bezorgster, op tijd en het eten was warm en lekker.

Eef
14 April 2021
Bob
14 April 2021

Tijdens een 3-daagse wandeltrektocht is uiteten in coronatijd een utopie. Maar 2 keer besteld bij Gossimijne en 2 keer genoten. Goeie service en nog belangrijker fantastisch gegeten. Klaar voor de volgende etappe van 28 km.

W. Brands
12 April 2021

Het eten was heerlijk, zoals altijd. Helaas te weinig frites voor 4 volwassenen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

E.V
11 April 2021

Heerlijk gegeten! Bestelling was meer dan compleet. Ook een vriendelijke bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tinie
11 April 2021

Voor ons de eerste keer. Lekker eten!! Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker vaker bestellen

Ruud de koning
11 April 2021

Keurig op tijd, goed warm. Heerlijk gegeten

Frank
11 April 2021

Heel lekker gegeten op een bekende Gossie Mijne niveau. Ga vooral zo door. TOP.

Valerie van Laar
11 April 2021

Super! Alles was lekker en vers!

Bianca van Heuven van Staereling
10 April 2021

De salade was een beetje simpel, maar friet, sate en surprise mixed grill waren erg lekker.

Ria Boogert
10 April 2021

De burger was niet erg warm meer, waarschijnlijk omdat men met dit koude, natte weer nog een eind moest fietsen.

Donkers
10 April 2021

Het eten was heerlijk en het werd netjes op tijd bezorgd

Vera
9 April 2021

Spareribs en frietjes waren super lekker! Mooi verpakt en meer dan genoeg. Helaas waren ze wel de salade vergeten.

Berry
9 April 2021
Nicky van den Heuvel
9 April 2021

Het zag er weer top uit, keurig op tijd bezorgd en vooral weer erg lekker!

Antwort von Gossimijne

Wat fijn om te horen dat alles goed was! đŸ„ł

R. Oomen
9 April 2021

Super snel en keurig verzorgd thuisgebracht. Wij hebben heerlijk gegeten!

Antwort von Gossimijne

Fijn dat jullie lekker gegeten hebben! đŸ˜ƒđŸ‘đŸ»

Yara
8 April 2021

Lekker gegeten en het was snel bezorgd

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor de 5⭐⭐ Yara!!

Ron Wakker
7 April 2021

We hebben heerlijk genoten van het lekkere eten.

Antwort von Gossimijne

Fijn dat jullie genoten hebben Ron! đŸ€©đŸ„ł

Romy van Oers
6 April 2021

Top, was weer heerlijk

Antwort von Gossimijne

Thanks Romy!! 5â­ïžâ­ïžđŸ„ł

Keurentjes
5 April 2021

Weer super heerlijk. Een tip. Klein bakje mayonaise is meer dan genoeg.

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor de tip en de goede recensie! đŸ€©

Petra
5 April 2021

Zeer lekker eten en een goede bezorging

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor het bericht Petra! đŸ„łđŸ˜

Mario van grinsven
5 April 2021

Het was echt heerlijk 😋

Antwort von Gossimijne

Bedankt Mario!! đŸ„łđŸ’ȘđŸ»

Peter
5 April 2021

Het eten was heerlijk! Alleen de Gossi quiche was koud en verbrand van boven. Dat was jammer 


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor je reactie Peter. Vervelend dat de quiche niet naar wens was. We hebben het met ons keukenteam besproken. đŸ’ȘđŸ»

Els Swinkels
5 April 2021

Jammer dat het kabeljauwgerechtje lauw was. De saus bij een van de gerechtjes was erg dik en een beetje klonterig. Onze vorige bestelling (gemengde tapas) was veel beter!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Bedankt Els voor de reactie. Vervelend dat het deze keer niet zo goed was als de vorige keer. We bespreken het met ons keukenteam. đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»

Anna
5 April 2021

Kwaliteit eten was goed voor een afhaalmenu. Zeer ruime porties. Jammer dat enkele hoofdgerechten al koud of lauwwarm waren.

Antwort von Gossimijne

Wat vervelend Anna dat het niet warm was. Wij hebben het met ons team besproken. đŸ’ȘđŸ»

Mieke
5 April 2021

Op tijdstip geleverd zoals werd aangegeven. Het vlees is super mals. We hebben heerlijk thuis zitten uiteten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Wat leuk! Hopelijk binnenkort weer buitenshuis uit eten. đŸ€©đŸ„ł

Frank
4 April 2021

We waren positief verrast. Het was super lekker met een heerlijke variatie in de gerechten. Helemaal top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Wat leuk om te horen Frank! Bedankt voor de reactie! 😃

Hetty Dortmans
4 April 2021

Zeer goede service en heerlijk eten, voor herhaling vatbaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Bedankt Hetty!! đŸ˜đŸ‘đŸ»

M van den Elzen
4 April 2021

Mooi op tijd en kei lekker 😋

Antwort von Gossimijne

Kei bedankt voor de 5⭐⭐! 😃

Nadine
4 April 2021
Antwort von Gossimijne

Bedankt Nadine!! 😃

Dave
3 April 2021

Snel geleverd en super goed en lekker

Antwort von Gossimijne

Fijn om te lezen dat het goed was Dave! đŸ‘đŸ»đŸ˜ƒ

Teun Raymakers
3 April 2021

Helemaal top!! Super goede bezorging en heerlijk eten weer :-)

Antwort von Gossimijne

Bedankt Teun!! Wij worden blij van 5⭐⭐! đŸ„ł

V vonderen jgl
1 April 2021
Antwort von Gossimijne

Bedankt voor de 4⭐⭐! 😁

Alice
31 MĂ€rz 2021

In het restaurant is het altijd genieten van de lekkere gerechtjes maar ook 15 min. rijden na het ophalen van de take away box is het nog steeds heerlijk!

Antwort von Gossimijne

We hopen dat jullie snel ook weer in ons restaurant kunnen genieten. đŸ˜ŠđŸ™đŸ»

Sandra
30 MĂ€rz 2021
Antwort von Gossimijne

Bedankt voor de 5 ⭐⭐ Sandra! 😁

Edwin
29 MĂ€rz 2021

Wat een fantastische service, nu ook het gossimijne ijs thuis te eten...!

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor het compliment en geniet van ons ijs! 🍩😁

Simone
29 MĂ€rz 2021

De bezorging en de kwaliteit waren beiden goed. Ik had als opmerking toegevoegd dat het om verjaardagseten ging en als verrassing zaten er ballonnen aan de tas vast, super leuk en attent!

Antwort von Gossimijne

Wat leuk dat jullie een verjaardag met Gossimijne hebben gevierd! Bedankt! đŸ„ł

Tonny Wolfs
29 MĂ€rz 2021

Goed op tijd lekker stukje vlees

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Gossimijne

Bedankt Tonny! Fijn om te horen dat het lekker was. đŸ€©

Bongers
28 MĂ€rz 2021

2x Carpaccio a la Gossie XXL met stokbrood & kruidenboter en witte chocolade parfait besteld. De Carpaccio was echt een XXL gerecht. Goed gevuld en heerlijk op smaak! Stokbrood was veel en droog, doordat het al voorgesneden was en in een papieren zakje zat. Ik zou het persoonlijk geen probleem vinden om een broodje zelf nog even af te bakken thuis. Het broodje niet voorsnijden, maar een soort breekbroodje aanbieden is ook een optie. De parfait was heerlijk.

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor uw feedback! Jammer dat het stokbrood droog was. We zullen uw tips met het team bespreken. đŸ˜ƒđŸ‘đŸ»

Angelique
28 MĂ€rz 2021
Antwort von Gossimijne

Top Angelique! đŸ€©

Rien van Ast
28 MĂ€rz 2021

Was weer prima allemaal. De quiche was wat aan de koude kant.

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor de feedback Rien! 😁 Jammer dat de quiche niet helemaal warm was. We zullen dit bespreken met ons keukenteam.

Willem Boogert
28 MĂ€rz 2021

Het eten was fantastisch.

Antwort von Gossimijne

Bedankt Willem! đŸ˜đŸ‘đŸ»

Monique
28 MĂ€rz 2021

In 1 woord TOP!

Antwort von Gossimijne

BEDANKT!! đŸ€©

Sharona
27 MĂ€rz 2021

Was heerlijk

Antwort von Gossimijne

Bedankt voor de 5 ⭐⭐ Sharona! đŸ€©

Roos Derksen
27 MĂ€rz 2021

Fantastisch gegeten, keurig optijd geleverd, werd goed rekening gehouden met de corona regels. Lekker warm bij aankomst! Gevarieerd! Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Antwort von Gossimijne

Bedankt Roos! đŸ€©

Petra
27 MĂ€rz 2021

Helaas konden we niet bij jullie eten dus maar eens thuis proberen. Echt een super service. Voor herhaling vatbaar!! Als jullie open gaan komen wij zeker weer langs.

Antwort von Gossimijne

Wij hopen ook dat we jullie snel weer mogen ontvangen. Bedankt voor de feedback! 😁

Marco
27 MĂ€rz 2021

Eten was heerlijk, mooi op tijd bezorgd!

Antwort von Gossimijne

Bedankt Marco! đŸ€©

Kim
27 MĂ€rz 2021

Voor het eerst eten laten bezorgen, een beetje huiverig voor t resultaat en kwaliteit. Allereerst perfecte bezorging op tijd. Eten nog gloeiend heet, supervers en hartstikke lekker! Echt dikke complimenten ook prijs kwaliteit verhouding top. Zeker een aanrader en dit was de eerste en zeker niet de laatste keer.

Antwort von Gossimijne

Fijn dat het allemaal lekker was! Bedankt voor uw reactie. 😁

Ilse
27 MĂ€rz 2021
Antwort von Gossimijne

Bedankt Ilse! đŸ˜ƒđŸ‘đŸ»

Berry
26 MĂ€rz 2021
Antwort von Gossimijne

Leuk die 5 ⭐⭐! Bedankt!

laura
25 MĂ€rz 2021